Zatrudnij mnie

Pasja do zarządzania projektami i miłość do pracy z inspirującymi ludźmi pokierowała moją drogę do PMQ.PL. Pracujemy razem nad nowatorskimi rozwiązaniami doradczymi i szkoleniowymi dla naszych klientów. Jesteśmy różnorodnym zespołem pod kątem kompetencji i doświadczeń, pod kątem stylu komunikacji i stylu budowania relacji, o stylu zarządzania pewnie już nie muszę wspominać. I dlatego właśnie fantastycznie nam się współpracuje. Zapraszam do zapoznania się z bardziej szczegółową ofertą tutaj.

Czym się zajmuję?

Współpracuję z korporacjami, mikro i średnimi przedsiębiorstwami, uczelniami, organizacjami non-profit oraz z osobami indywidualnymi:

  • Prowadzę projekty, programy, transformacje biznesowe klientów.
    Zazwyczaj to kompleksowe zmiany, które trudno udźwignąć samemu, nie wiadomo od czego zacząć, gdzie dokładnie chcemy skończyć i kto ma nad tym pracować. Wtedy do akcji wkracza „człowiek od zadań specjalnych”, czyli ja.
  • Tworzę i usprawniam procesy zarządzania projektami.
    Nie skupiam się na konkretnej metodyce. Zaczynam od dokładnego przyjrzenia się środowisku klienta, a potem proponuję co ująć, dodać, ulepszyć. Bazuję tu na dobrych praktykach, najlepszych dla danej organizacji narzędziach wywodzących się z różnych podejść, metodyk i standardów.
  • Rozwijam kompetencje kierowników projektów oraz zespołów projektowych.
    Oferuję rozwiązania mentoringowo-warsztatowe, dopasowane do potrzeb klienta. W tym zakresie współpracuję zarówno z przedsiębiorstwami różnej wielkości, jak i z osobami indywidualnymi.
  • Prowadzę szkolenia z zarządzania projektami.
    Od szkoleń przygotowujących do zdania certyfikatu PMP®, czy PSM I po warsztaty dedykowane. Te drugie rozpoczynam od ustalenia potrzeb i problemów klienta. Następnie proponuję program warsztatu, który w około 20% składa się z zaprezentowania nowych treści, reszta to praktyka. Zakres jest bardzo obszerny, jak na samo zarządzanie projektami przystało.
  • Piszę artykuły do czasopism branżowych, polskich i zagranicznych.
  • Występuję na konferencjach, krajowych i międzynarodowych.

Podstawowe zasady, kierunki moich działań:

  1. Klient rozumie w czym się specjalizuję, jakie mam kompetencje i w związku z tym, w czym mogę mu pomóc. Zarządzanie projektami to obszerny temat i w zaskakująco różnych sprawach kontaktują się ze mną firmy.
  2. Początek każdej współpracy ze mną to zrozumienie potrzeb klienta, zidentyfikowanie i nazwanie problemów. Bez tego, oboje (klient i ja) błądzimy.
  3. Do punktu 2 niezbędne jest zaufanie. Tylko otwarta komunikacja problemów pozwoli na ich zaadresowanie.
  4. Z całego bogactwa metodyk, standardów i dobrych praktyk wybieramy to, co rzeczywiście przyniesie efekt w projektach.
  5. Odpowiednia proporcja formy i treści oraz prosty, bezpośredni przekaz to sukces warsztatów, spotkań, szkoleń i wszelkich dokumentów.
  6. Efekty widać po wdrożeniu, nie po szkoleniu, stąd krytyczny etap to wsparcie we wdrażaniu zmian.
  7. Szanujemy wzajemnie swój czas. Cel moich spotkań, czy warsztatów to nie zmarnować nawet jednej minuty uczestnika.
Inspirefulness

Because sharing is caring

Lean Agile Organization Tesis

Just another WordPress.com site

A Girl's Guide to Project Management

Project Management musings for one and all

%d blogerów lubi to: